123123 گوشی هوشمند شما با سرطان می جنگد!
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 3682
بازدید کل : 98672
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

گوشی هوشمند شما با سرطان می جنگد!
یک شنبه 27 بهمن 1392 ساعت 16:32 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

شاید تصور اینکه برنامه‌ای برای مبارزه با سرطان را بر روی گوشی‌ اندرویدی خود نصب کنید کمی دشوار به نظر برسد. البته اشتباه نکنید، این برنامه از قابلیت تفکر مثبت برای مبارزه با سرطان بهره نمی‌گیرد و درواقع این برنامه را باید نتیجه همکاری نمایندگی سامسونگ در استرالیا و دانشگاه Vienna برشمرد.


این برنامه که Samsung Power Sleep نام دارد، در حال حاضر تنها بر روی گوشی های اندرویدی قابل استفاده است و با تنظیم هشدار برای بیدارشدن در صبح روز بعد، متوجه خواهد شد که عملا استفاده شما از گوشی هوشمندتان به پایان رسیده است، از این زمان تا هنگام اتمام هشدار، این برنامه عملا توان پردازشی گوشی شما را برای تحلیل عملکرد ماتریس تشابهات پروتئین‌ها قرض خواهد گرفت.



پایگاه داده‌ای که به تحلیل مشابهت‌ های موجود بین پروتئین‌ها می‌پردازد می‌تواند عملا به ایجاد و طراحی روشی برای درمان سرطان کمک کند، اما مشکل اینجاست که این فرایند به حجم محاسباتی بالایی نیاز دارد و اگرچه مجموعه‌های عظیمی از رایانه ها در حال کار بر روی این پروژه هستند اما اضافه کردن توان گوشی‌های هوشمند عملا می‌تواند یک گام دیگر در جهت نیل به این هدف باشد.
این برنامه در صورتی که گوشی شما کاملا شارژ شده باشد و به شبکه وا‌ی‌فای اتصال داشته باشد شروع به کار خواهد کرد. البته با توجه به سرقت اطلاعات از روش‌های گوناگون، هنوز تردیدهایی درمورد استفاده از این برنامه، به ویژه در زمانی که کاربر توانایی رویت اطلاعات مبادله شده توسط گوشی خود را ندارد، وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی، گوشی هوشمند شما با سرطان می جنگد!، ،
:: برچسب‌ها: گوشی ، هوشمند ، سرطان,

آرشیو کامل نوشته های پیشین